Woensdagmiddag

Welkom bij de woensdagmiddag afdeling
Op de woensdagmiddag spelen we meestal in twee lijnen A en B. We starten om 13.30 uur en spelen dan 6 ronden die 30 minuten duren. In elke ronde spelen we 4 spellen. Om 17.00 zijn we klaar en krijgt u de uitslag. U kunt na afloop de uitslagen en de spellen ook thuis nog eens nakijken via onze website door de optie "Uitslagen" in het menu hiernaast aan te klikken.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot de wedstrijdleider. Het e-mailadres van de woensdagmiddag is:

Als u zich wilt afmelden dan kan dat tot 11.00 uur. Meldt u zich  bij voorkeur af via het e-mailadres :

Wedstrijdleider en TC :

• Annet Seelen (WL)