Clubinformatie

Over de Bridgeclub Doorwerth

Bridgeclub Doorwerth
is in 1980 opgericht en heeft ruim 240 leden, die op de maandagmiddag, woensdagmiddag, woensdagavond en donderdagmiddag spelen.

Bridgeclub Doorwerth speelt in een eigen gebouw en we exploiteren zelf de bar. Daardoor zijn de hapjes en drankjes zeer mild geprijsd.

Hiervoor zijn veel vrijwilligers actief. Net als voor de vele andere functies die horen bij een grote vereniging met een eigen gebouw.

Denk je, dat je wel eens binnen wilt  kijken bij de Bridgeclub Doorwerth ?

Je bent van harte welkom op een van de speeldagen. Laat het ons even weten.

De contributie is afhankelijk van het aantal avonden/middagen dat je speelt:

Als je 1x speelt betaal je € 85,- p/j. Voor elke avond/middag extra betaal je € 45,- p/j.

Het IBAN nummer van de BCD is: NL88 RABO 0160 7082 65

Contactadres:
secretaris: Nel ten Barge
06-23125036
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.