Beginnerslijn op woensdagavond

Het spelen op een club voor beginnende bridgers kan lastig zijn. Het tempo is vaak te hoog en het spelen tegen meer ervaren spelers maakt soms onzeker. Daarom gaan zijn we vanaf woensdagavond 13 maart begonnen met een aparte beginnerslijn. Deze lijn is bedoeld voor beginnende bridgers die ervaring willen opdoen voor het spelen op een club. In deze lijn kun je zelf bepalen hoeveel spellen je in welk tempo wilt spelen. Ook zorgen we voor begeleiding en voor spellen die zo gestoken zijn dat ze als oefenmateriaal kunnen dienen voor bijvoorbeeld een sans spel of een kleuren spel. Natuurlijk kun je als paar deelnemen maar een individuele speler is ook van harte welkom. Deelname aan deze beginnerslijn is helemaal gratis.

Beginnende bridgers die mogelijk belangstelling hebben voor deelname aan zo`n beginnerslijn, kunnen zich aanmelden via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.