Zomerdrives 2024

Het competitieseizoen 2023-2024 is op alle afdelingen afgerond. We hebben de slotdrives gespeeld en nu gaan we de zomer in. In de week van 26 t/m 29 augustus gaan we weer van start met het nieuwe seizoen.

bridgetafel Dit betekent echter niet dat het deze zomer stil is in de Uitkomst.
Op maandagmiddag en op donderdagmiddag kun je de hele zomer blijven bridgen.
We beginnen de zomerdrives op maandagmiddag 03 juni. De laatste zomerdrive wordt gehouden op donderdag 15 augustus. Wij organiseren tijdens deze zomerdrives een open parendrive waarop iedereen welkom is. Zijn er mensen in uw omgeving die kunnen bridgen en wel eens kennis willen maken met het spelen op een club, dan zijn ze van harte welkom.

U kunt zich inschrijven tot 13.15 uur in de Uitkomst. Leden en niet-leden kunnen gratis meespelen.
Niet-leden die wel lid zijn van de NBB worden verzocht hun lidnummer door te geven bij de aanmelding.

TC Bridgeclub Doorwerth